Česta pitanja

NARUDŽBA I PLAĆANJE

 

Kako napraviti narudžbu na suncanencaocale.hr? 

 Kupnja iz naše internetske trgovine je jednostavna i brza. Posjeti našu web stranicu, dodaj proizvode koje želiš u košaricu, a zatim na blagajnu unesi svoje podatke za dostavu, odaberi način plaćanja i potvrdi kupnju. 

 

Što ako ne primim potvrdu narudžbe na e-mail? 

 Naš e-mail s potvrdom automatski se šalje odmah nakon kupnje na našoj web stranici. Ako ga nisi dobio, molimo te da prvo provjeriš neželjenu poštu. 

Također si možda slučajno pogrešno unio adresu e-pošte u trenutku kupnje, u tom slučaju te molimo da nas kontaktiraš pa ćemo zajedno provjeriti što se dogodilo.

 

Kako izmijeniti adresu ili druge podatke nakon narudžbe?

 Piši nam na mail info@suncanenaocale.hr da izmijenimo tražene detalje. Ako je u trenutku zahtjeva tvoj paket već otpremljen, nažalost promjene više neće biti moguće.

 

Kako mogu platiti narudžbu? 

 Trenutno imamo mogućnost plaćanja pouzećem i kartično plaćanje.

Mogu li dobiti R1 račun? 

 R1 račun te molimo da zatražiš prilikom ispunjavanja narudžbe jer naknadne zahtjeve za R1 računom nećemo moći uvažiti.

Kako otkazati narudžbu?

 Piši nam na mail info@suncanenaocale.hr da otkažemo narudžbu.  Ako je u trenutku zahtjeva vaš paket već otpremljen, nažalost promjene više neće biti moguće

 

DOSTAVA

 

Kamo sve dostavljate i koliko košta dostava? 

 Dostavu vršimo unutar Republike Hrvatske, dostava je besplatna za narudžbe iznad 40€. Dostava za narudžbe koje ne zadovoljavaju uvjet besplatne dostave iznosi 3€.

 

Koliko brzo šaljete paket? 

 Tvoja će narudžba biti obrađena i otpremljena u najkraćem mogućem roku te ćete o status narudžbe biti obaviješteni mailom. 

 

Tko dostavlja moj paket? 

 Dostava proizvoda vrši se putem Hrvatske Pošte d.d. i obavlja se isključivo radnim danom u radnom vremenu dostavne službe po uvjetima poslovanja iste. Paketi se dostavljaju preporučeno uz praćenje.  

Poštar će dostaviti paket na adresu koju si upisao prilikom završetka narudžbe. 

 

Kada ću dobiti paket? 

 Paket bi u roku od 3 do 5 radnih dana trebao biti kod tebe. Ako ne dođe u tom vremenskom roku, možeš nas kontaktirati na info@suncanenaocale.hr

Za pakete adresirane za primatelje na otocima rok uručenja produžuje se za jedan dan. 

Tijekom razdoblja rasprodaja i promocija, dostava može potrajati duže nego obično.

 

Što ako ne budem kod kuće kad dostavljač navrati? 

 Paketi se isporučuju radnim danima. Ako nisi na adresi u trenutku isporuke, poštar će ostaviti papirić u tvom poštanskom sandučiću na kojem su upute u kojem poštanskom uredu možeš preuzeti paket. Prilikom preuzimanja paketa u poštanskom uredu trebaš imati dokument za osobnu identifikaciju.

 

POVRAT 

 

Želim vratiti proizvod. Kako to mogu učiniti? 

 Nadamo se da ti se sviđaju proizvodii koje si kupio! No ako se predomiš, imaš 14 dana za povrat artikla. 

Molimo obavijesti nas na info@suncanenaocale.hr u roku od 14 dana od primitka paketa.

 

Adresa za povrat proizvoda: 

My Accessories d.o.o.

Porečka ulica 1 

10 000 Zagreb 

 

Dobio sam proizvod koji nisam naručio, gdje da prijavim grešku?

 Ako ste dobili pogrešan proizvod, obavijesti nas odmah da ispravimo našu grešku. Dodaj fotografiju svojoj poruci o pogrešno poslanom proizvodu. Odmah ćemo provjeriti tvoju narudžbu i ako je došlo do naše pogreške, dostavit ćemo vam proizvod koji je krivo poslan. 

 

Primila sam oštećen proizvod, što mogu učiniti? 

 Ako ste dobili oštećen proizvod, javi nam se odmah i dodaj fotografiju oštećenog proizvoda svojoj poruci na kojoj se jasno vidi oštećenje. 

U tom slučaju ćemo ti poslati novi proizvod što je prije moguće ili, u slučaju da artikl više nije na zalihi, izvršiti povrat novca. 

 

KONTAKT

 

Kako vas mogu kontaktirati? 

 Tu smo za sva dodatna pitanja, slobodno nam se javi Odaberi komunikaciju koja ti najviše odgovara:

- mail info@suncanenaocale.hr

- facebook

- instagram

 

Što ako ne primim potvrdu narudžbe na e-mail? 

 Naš e-mail s potvrdom automatski se šalje odmah nakon kupnje na našoj web stranici. Ako ga nisi dobio, prvo te molimo da provjeriš neželjenu poštu. Ukoliko ga ipak ne pronađeš svakako nas kontaktiraj i zajedno ćemo provjeriti što se dogodilo.